Rikard Karlberg - blogg

Alla inlägg under februari 2010

Av Karlberg - 3 februari 2010 16:54

   Koh San road. också kallat Backpackers street. not my cup of tea...   En bild ifrån hotellets fitness center. Hade kvinnor i gymmet på sig kroppsstrumpor, stringbaddräkt och benvärmare? Skitsnyggt!!...

Av Karlberg - 2 februari 2010 17:13

   El toro var hos Papa Jim för att sy upp en Smoking kavaj. 5 min senare var de släkt.   såååååå Snuskigt... Protetyp bollar från srixon i ett otryckt vitt paket, såååå hemligt =)   13 hålet. Suwan Country club   12:e hålet Suwan GC. skön par 3   We bringing Sexy back   El Toro glad som vanligt.   Driving range nr 2. nr 1 är för kort för "the big guns".   Jag kom inte ihåg min Caddies namn i burma så jag kallade henne 121. Denna veckan måste jag jobba hårt för att inte komma ihåg kvinnan på bildens namn: "NA"   Rikard & El Toro Rekommenderar: Gossip Girl. Hittade hela säsong 3 i Bangkok igår..."Chuck Bass for President"   Våran Kanadensiska vän Lindsey (t.h) utmanade våran nya Bekantskap  "Storschen" i en Biceps tävling....

Av Karlberg - 1 februari 2010 19:15

  12:e kort hålet... lägg till det färgade vattnet "a la" Augusta...me gusta =)


   Hur fan den här jäveln kom upp dit störde mig sista rundan...bästa förklaringen för en 77:a.....   oooooooooooaaaaahhhhhhhhhh....   Tjuren "el toro" jagar Snaken.....   Min Caddie, kom aldrig ihåg hennes namn så jag kallade henne 121.

Av Karlberg - 1 februari 2010 18:52

Efter alla dessa ifyllda papper för att komma in i burma, så kan man sin adress utantill iaf.... =)   

Av Karlberg - 1 februari 2010 18:41

halloo.


Flög tillbaka till Bangkok idag och det är riktigt skönt. Yangong var verkligen fattigt och vissa delar av folket kändes inte lika vänliga som det är i Thailand.


Sista dagen i burma var ingen höjdare. utslagen var för kassa och med de smala fairwaysen med vatten på båda sidorna straffade mig hårt. 

Hursomhelst det var en skön uppvärmingen för första riktiga asien-tour tävlingen.


Imorgon ska jag Spela in, träna och Fjäska upp Srixon representaterna i brygga..=)


Höres 


Rikard

Ovido - Quiz & Flashcards