Rikard Karlberg - blogg

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Nytt Snusk...

Av Karlberg - 17 februari 2010 17:15

DHL ringde på min dörr idag och lämnade av ett stort paket med godsaker.. bl.a

=)


   En ny Stand-bag. Snygg och Smidig.

      Nya järnklubbor...   De gamla järn-6 till vänster den nya till höger.   Ser ingen skillnad på grooves:en. Den nya överst i bild...     Samma wedgar som innan dock ny finish. Mina gamla var rent av rostiga. Dessa är någon mellanting av "gunmetal" och rostiga.



Nu väntar Avatar i 3D.


Ha det gytta...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karlberg - 3 mars 2010 18:02

Min blogg har flyttat in på min officella hemsida: www.rikardgolf.com               ...

Av Karlberg - 2 mars 2010 20:22

Många undrar om det egentligen är jobbigt med 10 minuters passet som jag har kört nu i några veckor tillsammans med Nicke och Henning? För att ge en uppfattning så spelade jag in de sista 90 sek som jag körde i benpressen. De två sista gångerna som j...

Av Karlberg - 1 mars 2010 20:01

På andra sidan av World of Golf's driving-range ligger Callaway performance centre. Där hittar du bästa utrustningen för att göra en Custom fitting på dina klubbor. Om du älskar golf är det helt klart värt ett besök. Har du optimala klubbor för dig...

Av Karlberg - 1 mars 2010 12:22

Låg uppe igår och kollade på sändningen från Phoenix Open. Riktigt spännande fight blev det mellan Hunter Mahan och Rickie Fowler. Och en sak som jag fastnar för som både Fowler och Mcilroy har gemensamt är att de har grym balans genom svingen samtid...

Av Karlberg - 27 februari 2010 22:45

En skön lördag idag, som började med tennis mot Niklas Abrahamsson. Sedan åkte vi vidare till Askim och kollade på en riktigt bra Innebandy match. Lindås som min granne spelar i vann matchen och är klara för Allsvenskan nästa säsong. Stort grattis ti...

Ovido - Quiz & Flashcards