Rikard Karlberg - blogg

Alla inlägg under januari 2010

Av Karlberg - 30 januari 2010 12:41

tjena! nu ska jag prova på att vara blondinbella. skriva och slänga upp lite bilder från de länderna jag spelar i. vi får se hur detta går men jag har köpt en kamera för ändamålet så förhoppningsvis ska jag inte ge upp direkt....=)


För ett par veckor sedan klarade jag Asientour-kvalet i Hua hin Thailand. Jag var hemma en kort sväng för att pussa lite på Daniella och fixa lite för framtiden. efter en vecka stack jag tillbaka till Bangkok för att hänga där i två dagar medans jag väntade på visumet till Burma. Jag kom till Burma i onsdags då jag hann spela in. i torsdags började tävlingen, jag hade 74 slag. började fint men gick tyvärr 3 över sista 3 hålen. Fredagen hände det inte mycket jag gick på par, 2 birdies, 2 bogeys....MEN Idag då va jag lika het som den Burmesiska solen, hoho. 67 slag, bäst på plan! så nu ligger jag 6:a, tyvärr ligger jag 7 slag efter ledaren, som är någon gammal stofil från Australien. men han ska plockas imorgon....


Ha det gytta!


Rikard


Av Karlberg - 21 januari 2010 10:15

Nu har jag tänkt att börja blogga. Här kommer jag blogga om mitt liv som golfproffs. Kommer dela med mig av allt som jag rör mitt golfspelande och hur det kan vara med långa resor och nya banar.


Skriv gärna direkt i kommentarerna om ni vill att jag skall skriva om något speciellt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards